Tomasz Kowalczyk
Director, Digital Marketing Engineering
Mentor
W obszarze IT od blisko 20 lat, z czego ostatnie 14 lat w tematach związanych z szeroko pojętym Marketingiem Cyfrowym. Przez 18 lat związany z firmą Procter & Gamble, gdzie miałem okazję zgłębić wiele aspektów wsparcia globalnych marek i projektów w dużej skali. Tam też ukształtowały się moje wartości i zainteresowania branżowe/technologiczne. W GSK zajmuję się tym co lubię najbardziej – pracą z talentami, ich rozwojem oraz ciekawymi wyzwaniami – jak np. marketing bez ciasteczek lub zoptymalizowane, skalowalne rozwiązania webowe. Uwielbiam optymalizować procesy i zawsze jestem skupiony na wartości dla użytkownika / klienta – często mówię ‘nie’ by chronić wartość i nie gonić za ‘błyskotkami’. Od wielu lat aktywnie wspieram działania związane z Diversity and Inclusion.
Prywatnie tata 3 urwisów, dla których ostatnio jest nauczycielem przedmiotów ścisłych. Oczywiście mąż swojej żony, pasjonat dobrego designu i tematów związanych z wnętrzami i nie tylko.